vineri, 7 mai 2010

praji Blondie cu inghetata de vanilie si toping caramel


120 gr unt topit
180 gr zahar
120 gr faina
2 oua
1/2 lingurita praf de copt
1/4 praf sare
aroma vanilie
60 gr nuci caramelizate
Se topeste untul, se adauga zaharul, ouale, faina...si toate celelalte...se amesteca bine si se da la cuptor intr-o tava unsa si tapetata cu hartie copt, in jur de 15-20 min in functie de cuptor.Eu am pus intr-o tavita rotunda de aluminiu, pt ca prajitura sa nu fie mai inalta de 2 cm.
Dupa ce e coapta(se incearca aluatul cu un betisor) se pune pe blat si se taie cu un cutit de lemn, se pune inghetata de vanile deasupra si sos caramel.
....e super dulce dar si fff gustoasa;)

4 comentarii:

prajitura inghetata Blondie spunea...

Salut
uite cum ap postat noua ta reteta Prajitura inghetata Blondie
sper sa fie ok

Dia spunea...

arata bine:)....multumesc

roberts spunea...

am mancat la mare anul acesta aceasta prajitura, la o terasa. a fost fff buna. am luat reteta ta si sper sa-mi iasa:)

Dia spunea...

Roberts, trebuie sa iasa! :)Sa ai spor ;)