miercuri, 1 decembrie 2010

tarta de mamaliga si ostropel cu pui

1 Decembrie!Ziua Romaniei....a Romanilor si cica s-ar manca fasole...neaparat cu ciolan sau carnati, dar cum fasolea imi lipseste din casa.....am apelat la malai si ceva pui....2 rosii decojite, pasta de bulion lichida cam 200 gr, 200 gr vin alb, o ceapa, 3 catei de usturoi, un ardei rosu, o lingura boia de ardei dulce, 2 linguri ulei pt prajit carnea de pui, sare si piper dupa gust.
Am avut 2 pulpe de pui pe care le-am portionat, le-am condimentat si le-am rumenit in uleiul incins. Dupa ce s-au rumenit, le-am scos din oala, am adaugat ceapa taiata julien, ardeiul taiat si el la fel, am lasat sa se prajeasca usor apoi am adaugat rosiile taiate cubulete si pasta de bulion. Dupa ce a fiert si a devenit ca un sos, am pus puiul inapoi in oala, am turnat vinul si vreo 200 gr apa, am lasat sa fiarba pana a scazut si a devenit iar ca o pasta.....am condimentat cu sare, piper si boia, iar la final cand am stins focul am aruncat si usturoiul taiat marunt si o mana de marar. Am pus capacul si am lasat sa se raceasca putin.....pana am preparat mamaliga....pt 2 persoane

o mancare delicioasa.....asa , in ciuda vremii de afara si a faptului ca nu am avut azi fasole!:)))

Niciun comentariu: