miercuri, 12 ianuarie 2011

praji cu branza dulce, budinca de vanilie si piersici

Blat:


- 5 oua , 200 g unt , 200 g de zahar ,1 plic zahar vanilat , 180 g faina , 1 praf de copt. Se separa albusul de galbenus, albusul se bate bine cu zaharul,
Untul se topeste intr-o cratita fara a se fierbe
Dupa ce s-au batut albusurile, se adauga galbenusul, apoi usor untul topit amestecand continuu,
Se adauga faina, praful de copt si vanilia, se amesteca usor apoi se toarna intr-o tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptor pt 25 min, sau in functie de cuptorul fiecaruia
Cam asa arata dupa ce am scos din cuptor

Crema de branza  :
 - 350 gr branza dulce, 250 gr frisca, biscuiti petit, vanilie, un borcan de compot piersici, 2 lingurite de gelatina( o inmuiem cu putin sirop de piersici incalzit, apoi o turnam in frisca)
Frisca se bate apoi se adauga branza si vanilia,

piersicile taiate marunt,
crema obtinuta se pune pe blatul care intre timp l-am insiropat cu siropul din compot. Optional se poate face si o budinca de vanilie exact ca indicatiile de pe pachet si se pune peste branza, asta dupa ce sa racit usor.Deasupra se decoreaza cu biscuiti petit ( inspiratia am primit-o de la "Culorile din Farfurie", eu stiam reteta fara biscuiti.
Se da la frigider pana a doua zi, apoi se taie cat sunt biscuitii si se decoreaza cu glazura de ciocolata. Eu o fac intotdeauna dupa ochi, nu am masurat niciodata, dar.....am folosit 200 gr ciocolata si in jur de 100 gr frisca usor incalzita in care am topit ciocolata si am turnat deasupra biscuitilor.
Enjoy!:)

Niciun comentariu: