vineri, 14 ianuarie 2011

prajitura cu biscuiti si crema caramel

Reteta am luat-o de la Edith, multumesc Edith:)
Ingrediente:


Crema:

200 g zahar
200 g unt (1 pachet)
1/2 litru de lapte
4 linguri de faina ( nu cu varf!)
500 biscuiti Petit si  aprox. 150 ml lapte pentru inmuiat biscuitii
Eu am pus in crema si stafide, iar deasupra am facut o crema din 2 budinci caramel, si am ornat cu frisca.

Zaharul se pune la topit, pana devine caramel.....se adauga untul, se amesteca in caramel pana se topeste, apoi se adauga 400 gr lapte si se lasa sa de in fiert. Separat, in 100 gr lapte rece, se pun cele 4 linguri de faina, se omogenizeaza si se toarna in compozitia de pe foc. Se fierbe pana se ingroasa. Optional, in crema se poate adauga si stafide, esenta de rom.

Biscuitii ii inmuiem in lapte, si asezam pe o tava intinsa......blat de biscuiti, crema, biscuiti, crema....la final sa fie crema.
Eu am pus peste crema de caramel, si o budinca de caramel.....am ornat cu moturi de frisca si stafide. Se da la rece si se taie a2a zi.....asta daca rezistati:))

E o prajitura care a avut succes pe masa de Craciun:)




Mai jos, am atasat o alta modalitate de ornare.....:)

Am taiat prajitura in patrate mici, si am topit ciocolata in care am adaugat frisca lichida si am ornat prajitura.

E minunata, delicoasa, pufoasa......nu mai am cuvinte!:)) va las pe voi sa descoperiti;)

Enjoy!:)



Niciun comentariu: