marți, 8 martie 2011

Cheesecake cu fructe de padure

...un tort facut fff rapid, pentru niste doamne dragute, cu ocazia zilei de azi, 8 Martie. Comanda am primit-o tot azi, daca pot face ceva bun si rapid in maxim 2 ore......pff, ok...am zis....si gandul ma dus la postarea de aseara a prietenei mele Laura Adamache pentru care ii multumesc pe aceasta cale ...Cheesecake cu mure....http://adamache-laura.blogspot.com/2011/03/un-cheesecake-si-o-aniversare.html......reteta autentica o gasiti pe blogul ei, numai ca eu am inlocuit piscoturile (pt ca nu aveam in casa) cu biscuti, cam 200 gr......nu am avut ricotta, si am folosit 2 cutii de mascarpone, si in loc de mure, fructe de padure congelate, pe care eu le-am inmuiat putin pe foc cu 2 linguri de zahar, si am pus intre creme si deasupra.
Doamnele au fost ffff incantate.....au promis ca imi vor trimite si mie o feliutza:P


LA MULTI ANI, tuturor doamnelor si domnisoarelor!!!

Niciun comentariu: