luni, 28 martie 2011

Orez cu curry, branza si cascaval , pui satay

Pentru garnitura de orez am folosit : 200 gr orez, jumatate de morcov razuit, o ceapa mica, 150 gr branza de capra (Bio, de Lescovita), 100 gr cascaval razuit, 1 lingura mare pasta de curry, si ff putina sare, dupa gust. Am calit mai intai ceapa taiata marunt in putin ulei ( se poate si cu unt), am adaugat morcovul razuit, apoi am pus apa calda si am lasat se dea intr-un clocot. Am adaugat orezul spalat si am mai adaugat apa, atat cat sa-i las loc de fierbere. Cand e aproape gata, se adauga pasta de curry, branza, sare dupa gust. Dupa ce am stins focul, am pus deasupra cascavalul razuit, am pus capacul pe oala si am lasat 15 min .

Reteta pt puiul Satay, o gasiti aici http://dyacuisine.blogspot.com/2011/01/frigarui-de-pui-satay-cu-cartofi.html.

Pofta buna!:)

Niciun comentariu: