marți, 26 aprilie 2011

Chec cu portocale si caramel

Ingrediente : 4 galbenusuri (ramase de la un alt preparat), si 3 oua intregi, voi puteti folosi 4 sau 5 oua in functie de marime, pe care le separati. Albusurile le bateti spuma cu 5 linguri de zahar, galbenusul il amestecati cu 4 linguri de ulei si il turnati peste albusul batut spuma. Adaugati 3 linguri de cacao, jumatate de lingurita praf de copt, un varf de cutit cu bicarbonat stins cu zeama de lamaie....se amesteca, apoi se adauga 5 linguri de faina...se inglobeaza bine.
Separat, 3 portocale curatate de coaja cu ajutorul cutitului...Atentie! sa nu va taiati, ca mine:)).....apoi taiate rondele....
Se ia un vas rotund, eu am avut unul de yena, uns bine cu unt, am asezat feliile de portocale...am turnat peste ele 4 linguri de miere, apoi am turnat aluatul. Am dat la cuptor pana sa rumenit.....incercati aluatul cu ajutorul unui betisor, daca nu se ia nimic pe el....e copt.
Se lasa sa se raceasca, apoi se rastoarna pe o farfurie.

Pentru ca nu si-a lasat destul caramel....am facut eu altul.;) Intr-un ibric, am pus 4 linguri de zahar, si l-am pus pe foc pana sa topit .....am pus o lingura de unt, 3 linguri de lapte si am mai lasat cateva clocote( sa arate ca pasta moale).
Am turnat din belsug peste chec....si bomba bombelor, am pus alaturi si o cupa de inghetata cu fistic(asta aveam in casa.....merge si cu inghe de vanilie)
Enjoy!...si mare atentie la calorii!:P

Niciun comentariu: