luni, 18 aprilie 2011

Paella

Bunaaa si hranitoare....o paella cu gust de Valencia.....sau ceva pe aproape:P....probabil m-as certa putin cu spaniolii, ca ceva ceva....nu am respectat si am modificat:)
Am folosit 4 fileuri de piept de pui, pe care le-am taiat bucatele si le-am prajit  usor....apoi am adaugat 5 felii de bacon taiate......le-am calit alaturi de pui, apoi le-am scos intr-o farfurie. In uleiul incins, am pus o mana de creveti congelati, pe care i-am lasat sa fiarba, sa-si lase sucul si sa se rumeneasca putin......Dupa ce am scos si crevetii, am adaugat o ceapa taiata marunt, un ardei rosu....taiat si el la fel....o mana de mazare, si le-am lasat sa se caleasca. Orezul ( 200 gr) , l-am spalat si l-am pus in oala peste ceapa, ardei si mazare, sa fiarba pana bobul devine moale. Intre timp am adaugat un varf de lingurita de boia iute, un praf de sofran, 2 cuburi de supa de pui. Cand e aproape fiert, se pune si puiul, crevetii si baconul in oala. Se mai lasa cateva clocote, iar cand oprim focul, se adauga si 3 catei de usturoi taiati marunt. Se opreste focul, se pune capacul, si se lasa asa cca 20 min. Se serveste cu patrunjel tocat.....o felie de lamaie.....si poate imi pun si ceva parmezan:P.

Pofta buna!:)

Niciun comentariu: