joi, 9 iunie 2011

mancare de pipote si inimi

Ingrediente : 400 gr pipote si inimi,1 cutie de ciuperci,  2 fire de ceapa verde, 1 cutie rosii in bulion sau 3-4 rosii proaspete decojite si maruntite, 1 fir de usturoi verde, 1 morcov mic razuit, 1 ardei rosu taiat julien, ulei pentru prajit, marar, jumatate pahar de vin alb, sare, piper dupa gust.....si daca aveti pasta de curry prin casa, puneti o lingura.....eu ador curry:)

Preparare : Spalati bine carnea, apoi o puneti in oala cu putin ulei si vinul la fiert, si prajit. Dupa ce se rumenesc, scoatem pipotele din cratita si adaugati ciupercile spalate si scurse de apa, le lasam sa se rumeneasca usor si adaugam ceapa, morcovul, ardeiul si lasam sa se caleasca. Punem carnea inapoi in cratita, si adaugam si rosiile maruntite, turnam putina apa cat sa acopere carnea si lasam sa fiarba. Dupa cateva clocote, condimentam dupa gust. Cand a scazut apa din mancare si compozitia sa ingrosat, e gata. La final eu am adaugat firul de usturoi tocat marunt. Am lasat totul sa se odihneasca sub capac.
Am servit cu piure de cartofi si am decorat cu marar tocat.

Pofta buna!

Niciun comentariu: