vineri, 24 iunie 2011

miel in sos de iaurt

Acum 2 seri mi-am adus aminte de un pachet de carne de miel primit de la soacra mea, asa ca l-am scos de la congelator si......iata-l in farfurie.
Au fost vreo 8 bucati de coaste, pulpa.....micute....dar suficient pentru a manca 4 persoane.

Am presarat pe carne, 2 lingurite de rozmarin, 2 lingurite de maghiran, 3 catei de usturoi zdrobiti, sare, piper si o lingurita de chili, 3 linguri de ulei de susan, si jumatate de pahar de vin alb.
Am amestecat totul bine, am pus carnea intr-un vas de yena si am dat la cuptor. Dupa jumate de ora, intoarceti carnea, o mai lasati jumatate de ora.....apoi puneti capacul de yena deasupra pentru inca jumatate de ora.

Daca o doriti mai rumena, dupa jumatatea de ora cu capacul de yena....o mai lasati fara inca 15 min sau in functie de cuptor.

Sosul de iaurt e simplu , am folosit o cutie mica de iaurt cremoso de la danone, in care am pus piper si sare dupa gust.

Separat, am curatat si feliat rondele cativa cartofi noi. I-am asezat intr-o alta tava de yena, am presarat sare si praf de chilli, ulei de susan, putina apa si i-am dat la cuptor dupa ce am scos carnea de miel.

La final se presara patrunjel tocat si se aseaza pe farfurie dupa imaginatie.

Pofta buna!

Niciun comentariu: