luni, 6 iunie 2011

Tocanita de mazare cu pui

Simpla si usoara tocanita asta.....mai ales cand intri in criza de timp:P.....Pentru 2 persoane am folosit:

- jumatate piept de pui taiat fasii, 250 gr mazare, 1 morcov, 1 ceapa uscata(puteti pune si ceapa verde), un fir de usturoi verde, pasta de tomate( 2-3 linguri), marar, sare si piper.

Pieptul de pui l-am spalat, taiat fasii, si l-am pus la prajit in ulei incins. Dupa ce sa rumenit usor, am adaugat ceapa taiata marunt si morcovul, am lasat sa se caleasca, apoi am pus mazarea (am folosit congelata, se poate folosi si la cutie, borcan sau proaspata), am adaugat apa cat sa acopere mazarea si am lasat sa fiarba. Spre finalul fierberii, am adaugat pasta de tomate, am condimentat cu sare si piper, am mai lasat cateva clocote si am oprit focul.
La final, am pus firul de usturoi taiat marunt( nu l-am fiert, ca sa-i dea o nota crocanta si mai aromata), si mararul tocat.

Am servit alaturi de o salata asortata!

Pofta buna!

Niciun comentariu: