vineri, 8 iulie 2011

Ciuperci in sos de branza

...deci....as manca ciuperci la greu, prajite, fripte.....au fost gustoase si asa, in sos de branza:)

Am folosit cam 10 buc de ciuperci de marime medie, pe care le-am curatat, spalat, taiate in bucatele potrivite. Le-am pus intr-o oala cu 3 linguri de ulei, am pus capacul si le-am lasat sa fiarba in sucul lor pana a scazut si s-au rumenit usor.
Intre timp, am razuit 4 linguri de branza de capra, si am pus peste ciupercile rumenite amestecand continuu pana la topirea branzei, apoi am pus 200 ml lapte si am lasat sa fiarba putin. La final am adaugat 2 oua batute, am amestecat bine si am lasat sa se ingroase putin.
Dupa preferinte se mai poate adauga sare si piper.
Am servit alaturi de chiftelute din carne de pui si cartofi gratinati.

Pofta buna!

2 comentarii:

Cris spunea...

Ce bunatate!!!

Claudia spunea...

multumesc, Cris:*