sâmbătă, 9 iulie 2011

mancare de fasole galbena cu rosii si usturoi

....doar fasole, galbena....asta am facut eu zilele trecute, pentru ca am primit de la sat o punga plina, din care ceva mai pun si la congelator.

In oala am pus fasole dupa ochi, atat cat am crezut ca o sa manince 2 persoane intr-o zi. Am mai folosit si 4 rosii potrivite, pe care le-am decojit si taiat cubulete, 3 catei de usturoi, 3 linguri de ulei, sare si piper dupa gust.
Fasolea am curatat-o, spalat-o si am pus-o putin la calit in ulei, apoi am pus apa sa fiarba putin. Nu am pus apa in oala sa acopere fasolea, cam la jumatate. Dupa ce a dat semne de inmuiere, am pus si rosiile taiate cubulete. Am lasat sa fiarba pana a scazut, iar rosiile au devenit ca un sos. Am condimentat dupa gust, am oprit focul, si am aruncat in oala si usturoiul pisat. La final patrunjel maruntit. Am lasat sa se odihneasca cu capacul pus pe oala si aromele sa se intrepatrunda.
nu iti ia mai mult de jumatate de ora sa o prepari....o mancare de vara, usoara si satioasa.


Am servit alaturi de un gratar de pui.

Pofta mare!

Niciun comentariu: