vineri, 8 iulie 2011

Souffle cu crema de lichior

...reteta asta am vazut-o pe un post tv, dar....mie nu mi-a iesit ca acolo.....concluzia, astia de la tv mai taie din ingrediente:P.

Se folosesc albusurile de la 2 oua, care se mixeaza ffff bine...fara nimic, pana devine o spuma sticloasa. Ei au folosit o crema de lichior cumparata din comert, ceva la cutie. Eu am folosit de la kaufland, crema de lichior la plic, care se prepara cu 250 ml lapte.
Formele le-am uns bine cu unt, le-am tapetat cu zahar. Crema am preparat-o conform indicatiilor de pe plic, apoi am lasat-o timp de o ora la frigider.

Intr-un castron, am pus 2 linguri de crema de lichior, apoi am adaugat albusurile batute spuma si am amestecat usor. Am turnat compozitia in forme si am dat la cuptor (incins in prealabil), pana sa rumenit....normal....trebuie sa se umfle, nu-i bai....a fost gustos.

Am servit cu fructe (bucati de pepene galben si visine).

Enjoy!
 



Niciun comentariu: