marți, 16 august 2011

Am fost in vacanta.....acasa:)

Nu multi stiu ca eu m-am nascut la malul marii, in Constanta......iar lipsa mea de la sfarsitul lui iulie pana in 15 august, o voi explica pe indelete in cateva fotografii.
Ce-am facut acasa?....primul lucru a fost sa dau fuga pe plaja....sa vad marea....apoi....comanda comenzilor...sa imi prepare tata o saramura de peste cum numai el stie sa faca....
bunaaa rau, cu mamaliguta calda.....
L-am vazut pe Bote:P.....la Summer Fashion
Nuuu, sa nu va ganditi ca am mancat-o toata, a mancat-o cine a facut fotografia.......asta ca nu ia placut ce a comandat dansu':))
La micul dejun...rasfat la  maxim.....chestii belgiene cu dulceata de visine (home made by matusa cumnatei)...

am revazut prieteni dragi.....si prietene;)

....am mancat ce nu am apucat sa maninc pe aici(prin Timisoara)....porumb fiert si copt;)

...si piesa de rezistenta.....o portie buna de hamsii;)......in rest si printre altele...mare, soare si lubenita:))

...dar vara inca nu sa incheiat:).....si eu am revenit cu forte proaspete;)......Sa aveti vacanta frumoasa, pentru cei care inca nu au avut-o.......si spor la munca peentru cei care au revenit....



2 comentarii:

Alexandrina spunea...

Frumoase fotografii! Frumoasa vacanta!

Claudia spunea...

multumesc.....sper sa vina o alta curand:)