joi, 1 septembrie 2011

Prajitura rasturnata cu mere si alte fructe


Prajitura asta a fost sortita esecului.....gust a avut saraca, si inca fff bun....ciocolata aromata cu scortisoara...fructe inabusite.....buna rau. Greseala de "tipar", nu am pus destule mere razuite si am folosit doar 4 oua pt blat:D. Deci......ingredientele necesare, dar nu pt esec......pentru o reusita;):

- 400 gr biscuiti petit sfaramati
- 250 gr unt topit
- scortisoara
- vanilie (esenta , eu am folosit cristale)
- 1 kg de mere razuite si zemoase
- alte fructe (optional)- eu am pus si 2 nectarine feliate, si cateva prune feliate si ele.

Pentru blat :

- 6 oua
- 6 linguri zahar
- 6 linguri faina
- 3 linguri apa
- 3 linguri ulei
- 2 linguri cacao
- esenta rom
- o lingurita praf de copt

Preparare :

Blatul - separam ouale, albusul il batem bine adaugand cate o lingura de zahar, apoi cate o lingura de apa. Galbenusul il amestecam bine cu uleiul, si punem peste albusul batut. Adaugam usor cacao, esenta, praful de copt, apoi faina treptat, amestecand usor.

Separat, topim untul, si il turnam intr-o tava tapetata cu hartie de copt, peste unt punem biscuitii sfaramati, niveland compozitia. Asezam merele razuite(nu va faceti problema de zeama, aici e secretul, biscuitii vor absorbi toata zeama), punem si celelalte fructe (optional), pudram cu scortisoara sau vanilie, turnam blatul preparat peste si dam la cuptor pana se rumeneste.

Lasam sa se raceasca bine, apoi rasturnam tava....pe o alta tava de servit....deci, cu blatul de biscuiti la vedere:)

Pudram cu zahar.....eu am pus si toping de caramel:).....delicioasa....nu o sa va para rau, chiar daca eu am mancat-o cu furculita:))

Enjoy!:)

Niciun comentariu: