sâmbătă, 22 octombrie 2011

Paste cu sos de macrou (creveti) si alune

Reteta originala este cu creveti, dar eu am facut-o cu macrou, pentru ca asta am avut in casa:)

Ingrediente pentru 4 persoane :
(pt 2 persoane, injumatatiti ingredientele)

- 4 linguri ketchup
- 3 linguri sos de soia light
- 2 linguri apa
- 1/2 lingurita sos de ardei iute rosu
- 350 gr paste
- 1 ardei rosu, taiat patratele
- 1 lingura ulei de masline
- 250 gr morcovi, rasi pe razatoarea mare
- 2 catei de usturoi zdrobiti
- 450 gr creveti congelati ( in cazul meu am folosit 2 buc macrou taiat rondele)
- 4 cepe verzi tocate fin
- 60 gr alune prajite fara sare
- 2 linguri nuca
1. Se amesteca ketchupul, sosul de soia, apa si sosul de ardei iute intr-un castronel si se pune deoparte.

2. Se fierb pastele, se strecoara si se clatesc cu apa rece. Se scurg bine si se pun deoparte.

3. Intre timp, se incinge uleiul intr-o tigaie mare si se prajesc ardeiul rosu, morcovii si usturoiul 5 min. Apoi se adauga crevetii ( sau macroul) si se mai prajesc 3 min.

4. Se adauga amestecul de ketchup si ceapa verde, alunele si pastele fierte. Se tin pe foc, amestecand din cand in cand, inca 3 min. Se presara deasupra fulgii de cocos si se serveste.

Delicios.....sa aveti pofta!:)

Niciun comentariu: