luni, 23 ianuarie 2012

Mazare Tikka Masala

Aceleasi ingrediente ca la Pui Tikka Masala cu un plus de .....mazare, lamaie si lapte de cocos



Ingrediente :
- 4 pulpe de pui, 2 cepe potrivite, 2 cm radacina de ghimbir razuit, 1/2 lingurita de pasta de ardei iute ( nu prea mult ca luati foc), 2-3 catei de usturoi, 1 lingura pasta de rosii, 1 conserva de rosii tocate, 1 lingura de alune sarate, 1 lingura garam masala (se gaseste la Real, la raionul cu condimente, in borcanele mici), 1 varf de lingurita praf de chili, o lingura de zahar, coriandru tocat si 2 linguri de lapte de cocos, zeama de la o jumatate de lamaie si 400 gr mazare (am folosit congelata, dar puteti folosi si pe cea din borcan), sare dupa gust.

Preparare :
Ceapa, ghimbirul, pasta de ardei iute si usturoiul se soteaza in putin ulei, se adauga o lingura de praf de garam masala, praf de chili si zaharul. Dupa ce sa inmuiat ceapa, se pune o lingura de pasta de tomate, conserva de rosii tocate, alunele, apoi toata compozitia se da prin blender, si din nou pe foc.


Pulpele le-am prajit separat, condimentate cu sare si putin praf de curry. Dupa ce am blenduit cele de mai sus si am prajit pulpele, le-am pus impreuna pe foc, am adaugat mazarea si zeama de lamaie si am lasat sa fiarba pana cand sa inmuiat mazarea.
Dupa ce am stins focul, am adaugat si laptele de cocos. Am lasat sa se raceasca putin, sub capac, ca aromele sa se intrepatrunda. A doua zi e si mai buna, asta daca rezista, ca la mine nu a rezistat niciodata, de cate ori am facut tikka masala.
Se poate servi cu paine naan sau....obisnuita, azi am mancat-o cu o bagheta cu seminte.
Pofta buna!:)

5 comentarii:

Emily spunea...

super combinatie! imi place tare mult mazarea :)
te pup scumpa mea!

Dia spunea...

O sa iti placa si mancarica asta, la mine in casa e devorata de cate ori o fac, chiar si fara mazare. Te pup cu drag:*

Antonina spunea...

E nebunie curata! Al meu e innebunit dupa pui tikka masala! dar cu adaos de mazare.. hmm

Dia spunea...

Antonia, doar incearca:)

Dia spunea...

Antonia, doar incearca:)