vineri, 13 ianuarie 2012

Muffins cu nuci verzi

Dulci si parfumate sunt minunile astea mici. Le-am facut instant, cu ce am gasit prin camara, ca sa nu ma duc in vizita cu mana goala:)

Ingrediente :
1 ou, 1 portocala, 2 mandarine mici, 1 jumatate de mar, 2 linguri gem de piersici, 3 linguri zeama din dulceata de nuci verzi, 4 bucati de nuci verzi din dulceata taiate marunt, 1 lingurita scortisoara, 1 varf lingurita praf de copt, 1 varf lingurita bicarbonat, 120 gr unt topit, 100 gr zahar, 250 gr faina, 2 linguri de nuca macinata.

Am taiat coaja portocalei si madarinelor cu ajutorul cutitului si le-am taiat marunt, marul l-am curatat de samburi si coaja si l-am maruntit, le-am pus intr-o cratita mica pe foc, cu tot cu zeama care si-a lasat-o pe tocator, am pus si gemul, lingurile de dulceata,bucatile de nuci verzi si am lasat sa fiarba 5 min, iar dupa ce am oprit focul am pus scortisoara. Am turnat compozitia intr-un castron, am lasat sa se raceasca usor, apoi am adaugat oul, amestecand continuu, apoi am pus praful de copt, bicarbonatul, untul topit pe foc, zaharul.....am amestecat pana la topirea zaharului, apoi am adaugat faina si la final nucile macinate.
                                         

Cu compozitia obtinuta am umplut formele de muffins, pe unele am pus si nuca din dulceata, sa comportat super bine.

Le-am dat la cuptor, incins in prealabil, timp de 25 min, pana s-au rumenit usor.
Am decorat cu frisca si nuci din dulceata:)
Irezistibile, va asigur eu!:)

2 comentarii:

Antonina spunea...

Apetisante rau de tot! Si cu nucile alea.. o nebunie!

Dia spunea...

Si cand te gandesti la ora asta nu mai e niciuna:((:P