miercuri, 7 martie 2012

Tortilla

Multa munca dom'le zilele astea, aproape ca uit sa maninc, dar azi am zis ca nu se mai poate, tre' sa-mi fac ceva cald pentru burta, ceva sa-mi invioreze papilele gustative. Si cum stau prost cu timpul, nu am facut decat sa curat cativa cartofi....si cu ei zdup in oala.

Ingrediente :
- 1 kg de cartofi curati si feliati
- 150 gr smantana lichida pentru gatit
- 2 linguri de lapte de cocos(optional)
- 3 oua
- 2 lingurite de curry
- sare dupa gust
- 1 ceapa taiata julien
- un praf de nucsoara
- cascaval razuit

Cartofii curatati, spalati si feliati rondele, i-am fiert in apa cu sare si o lingurita de curry. Se fierb pe 3 sferturi, restul de fragezit va munci cuptorul;).
Separat, am calit ceapa in putin ulei. Intr-un castron, se bat ouale cu smantana, laptele de cocos, curry, sare si nucsoara, se adauga ceapa, apoi cartofii fierti. Se amesteca, apoi toata compozitia se pune intr-o tava rotunda. Eu am pus intr-o tava de tarta de yena.

Se da la cuptor pana se incheaga compozitia si se rumeneste.
Pofta buna!

Niciun comentariu: