sâmbătă, 17 martie 2012

Tort cu crema caramel si ciocolata

Nu multa lume stie ca eu am participat la prima preselectie de la Master Chef, care se va difuza pe ProTv saptamana viitoare, mai exact, marti la ora 20.30. Din nefericire, sau ...cine stie, nu am trecut de aceasta faza, nu s-au cunoscut criteriile de jurizare, pentru ca din mancare nu sa gustat. Doar te prezentai cu preparatul gata asamblat, gatit de acasa. Acolo ti se puneau cateva intrebari...si cam atat. Nici nu stiu cate minute am stat in fata juriului, dar nu mai mult de 5 min.
Inainte de a pleca spre Bucuresti, am cunoscut-o pe Elisabeta, si ea participanta la concurs. Si pentru ca luni e ziua ei, ma rugat sa-i fac eu un tort pentru invitatii pe care o sa-i aiba maine, ea fiind in criza de timp.

Tortul este cu blat de ciocolata cu migdale, crema de caramel cu migdale si ganache de ciocolata cu visine.
Ea fiind iubitoare de ciocolata, l-am glazurat tot cu cioco, si am presarat fulgi de cioco alba. Decorul, o cescuta din fondant....pe care o poate pastra daca vrea:), asezata pe trandafiri....

La Multi Ani, draga mea Ely!!!!!!!!

15 comentarii:

Timea spunea...

Imi pare sincer rau ca nu putem sa te vedem la MasterChef :(. Tortul e superb!!! Ador canitele astea ce le faci tu!!! te pup

Dia spunea...

Si mie, imi doream sa merg mai departe...dar, cine stie....imi e rezervat altceva, mai bun.
Cred ca ma caracterizeaza canitele:))pup tare

Anonim spunea...

Nu se potriveste deloc canita pe glazura de ciocolata...si batista aia din ceasca arata oribil!! mai bine scriai La multi ani pe ceasca...

Dia spunea...

:))anonim, e alegerea mea cand fac un decor,e cadoul meu pentru sarbatorita, pe care o poate pastra, batista reprezinta un lichid care se varsa din ceasca.....
Multumesc pentru vizita!

Cristina spunea...

Foarte frumos. Tare "imi plac" mine anonimele astea care comenteaza. Nici macar nu au curajul sa-si spuna numele. Inseamna ca astea sunt. Niste "anonime" frustrate.

Alexandrina spunea...

Foarte fain tortuletul! Cu ceasca cu tot :)
Imi pare rau ca nu te pot vedea la Master chef :(

Eli spunea...

Multumesc pentru cel mai minunat tort pe care l-am mancat pana acum. Pentru mine cescuta cu batista in ea, a fost perfecta.
Foarte rar mananci in ziua de azi o prajitura cu ingrediente naturale.
Multumesc Dya

Dia spunea...

@Cristina, e problema ei , si alegerea mea, multumesc cu drag pt aprecieri, te imbratisez cu drag>:D<

@Alexandrina, si mie imi pare rau, dar asta e, viata merge inainte, pup tare

@Ely, ma bucur enorm ca ti-a placut, si iti multumesc pentru aprecieri, meriti tot ce este mai bun, te imbratisez cu mare drag, puup:*

sara & Miki spunea...

Minunat... un decor original. Pup!

Dia spunea...

Dragilor, Sara si Miki, va multumesc!pupici

Unknown spunea...

Superb tort ai facut. Cat despre concurs... vor mai fi si alte editii. Asta daca iti place ce o sa vezi acum :))

Dia spunea...

Multumesc, Brandusa!:) Asa e, vor mai fi editii....si la cat am vazut in publicitate, m-au dezamagit cei din juriu
:(

Anonim spunea...

buna ma numesc ely mam uitat la blogu tau minunat ai retete de nota 10 faci lucruri extraordinare am facut tortu de cioco cu bezea a iesit ffff buna ai avut dreptate ca nu se topeste crema nota 10 terog cind ai timp sa postezi retetele si tortu cu crema caramel arata fff bine tort pascal tort masinuta tort steluta tort cu vanelie siganache de ciocolata doi ani de glog tort cu crema de cocos si afine tort cu crema de ciocolata si crema lichior tort cu crema de fructe tort cu ganache de ciocolata alba si mure scuzama ca te rog cu retetele numai cind timpu iti permite intotdeauna incerc ceva nou fiinca is acasa pt boala numi permite sa lucrez si am timp sa le fac si prajiturile torturi de casa sint cele mai bune si la copiii le place facute in casa imi pare rau ca nai fost selectata poate vine o ocazie mai buna pt tine te rog scuzama ca tot te intreb despre retete fiindca esti fff priceputa si cu pasta de zahar faci niste decoruri exceptionale iti doresc multa sanatate si familiei si succes in continuare si nu baga ie seama comentarile rautaciose

Dia spunea...

Draga mea Eli, ma bucur ca iti plac retetele mele, dar la unele torturi , cele pe comanda, nu pun retete...dar am sa ma stradui, cand am timp...
Multumesc pentru aprecieri, iti doresc multa sanatate....te pup

Dia spunea...

Draga mea Eli, ma bucur ca iti plac retetele mele, dar la unele torturi , cele pe comanda, nu pun retete...dar am sa ma stradui, cand am timp...
Multumesc pentru aprecieri, iti doresc multa sanatate....te pup