duminică, 22 aprilie 2012

Concurs CupCakes KadiaFood

Acum cateva saptamani in urma, participam pe blogul Kadiei la concursul Cupcakes. Sincer, nu mi-a trebuit mult cum sa fac cel mai aratos cupcakes. Ideea de a construii o canuta in jurul cupcake-ului o aveam de ceva vreme, iar canutele au fost facut cu gand de a le face cadou unei mamici.

Am avut onoarea sa particip alaturi de muulte minuni si retete exceptionale. Le-am admirat la fel de mult cum au fost si ale mele. Va multumesc dragelor si pe aceasta cale ca mi-ati dat ocazia sa fiu alaturi de voi la aceasta minunata parada. Multumesc si Kadiei pentru organizarea concursului.
Ca sa nu ma lungesc prea mult, tin sa citez pe jurati, "“A fost tare, tare greu!” ca sa-l citez pe unul dintre cei patru, dar au ajuns fiecare la cate o concluzie si mi-au trimis notele, favoritii si punctajele."
"Castigatoarea “o combinatie eleganta si cu iz de Provence” este Reteta 7 Cup of chocolate muffins – interior de vanilie, mac si lavanda a Claudiei".....adica eu:P

Premiul oferit a sosit acum cateva zile, de care m-am bucurat enorm.
Deja am pus ochii pe cateva retete, desi scrie in franceza, ma bucur ca exista google translate:)). Fiti cu ochii pe mine, ca vor veni si preparatele:)
Multumesc inca o data tuturor celor care m-au votat, si Kadiei pentru premiu!:)

5 comentarii:

Liliana Toma spunea...

Felicitari!!!Abia astept sa vad ce bunatati o sa faci!!Te pup!!

Dia spunea...

Multumesc Lili! cred ca maine am sa o fac ceva:). Te pup si eu:*

Alexandrina spunea...

Felicitari pentru premiu!

Timea spunea...

Felicitari! meriti din plin premiul! duminica frumoasa

Dia spunea...

@ Multumesc Alexandrina!:)pup

@ Multumesc mult, draga Timea! O duminica frumoasa si tie. Pup