vineri, 11 mai 2012

Buburuza Cake

Maine este ziua prietenei mele, "fata mea" sau "buburuza mea" cum mai obisnuiesc eu sa o alint. Imi este foarte draga!:) Zilele trecute mi-a spus ca o sa faca o mica petrecere cu fetele de varsta ei, are numai 22 de ani....maine, si ma rugat sa-i fac un tort......si sa-l fac cum vreau eu. Tot am stat si m-am gandit....cum?, cum?, si rafoind prin fotografiile internetului, am vazut ceva asemanator, apoi mi-am adus aminte ca eu o alint cu "buburuza"!
L-am pus in practica.
Interiorul este cu blat de cacao si crema de ciocolata alba cu afine, decorat cu fondant.
La multi ani, draga mea Adina!

4 comentarii:

Buburuza Bubu spunea...

Arata delicios de bun!!!

Dia spunea...

Multumesc frumos Buburuzo:), a fost foarte delicios:)

Timea spunea...

Arata minunat! imi plac mult mamauretele :).

Dia spunea...

:))multumesc Timea!:*