luni, 14 mai 2012

Spuma de capsuni

Este pentru prima data cand fac asa ceva. Nu stiu de ce am ocolit reteta asta, poate din cauza albusurilor.......Mi-a placut, dar am mancat singura, al meu sot nici nu a vrut sa guste:).

Am folosit:
- 3 albusuri
- 6 linguri de zahar
- 1 plic esenta de vanilie
- 300 gr capsuni
Albusurile se mixeaza bine, se adauga zaharul treptat, si se mixeaza pana devine ca o bezea. Capsunile se mixeaza si ele, apoi se adauga in albusuri. Se amesteca usor, si se toarna in pahare, eventual , inainte de a servi se da la rece.
Eu am mai adaugat si iaurt activia:)
Enjoy!:)

2 comentarii:

Bianca spunea...

E buna dar cred ca trebuia sa scoti vanilia afara...
mama mea face spuma de cand e lumea.. mereu am mancat in copilarie dar fara vanilie. Incearca si asa.
Pupici

Dia spunea...

Multumesc Bianca, ....am vrut eu sa ies din tipar:P. puuup