sâmbătă, 5 mai 2012

Supa de rosii cu busuioc si galuste

Pe cat este de buna, este foarte usor de facut. Merge de minune cand e cald afara:)

Ingrediente:
- 2 cutii de rosii in sos tomat ( sa nu ma certati, dar sa mai scada pretul la rosii)
- 1 morcov potrivit razuit
- 1 bucata de 3 cm telina razuita
- 1 ceapa tocata marunt
- 2 catei de usturoi tocati
- 2 lingurite de busuioc uscat
- 3 linguri ulei de masline
- sare si piper dupa gust
- apa sau supa de pui

Ingrediente pentru galuste:
- 2 oua
- gris
- sare

Preparare:
Ceapa taiata impreuna cu usturoiul, morcovul si telina razuita sa pun la calit. Dupa ce s-au inmuiat se adauga rosiile din conserva. Se lasa sa dea intr-un clocot, apoi compozitia se trece prin mixer. Se pune iar la fiert, se adauga supa sau apa, se adauga busuiocul si se condimenteaza dupa gust. Se lasa sa fiarba inca vreo 15 min si e gata.
Galustele le-am fiert separat. Am batut ouale, le-am adaugat sare, apoi grisul. Trebuie sa rezulte o compozitie moale. Dupa ce a fost gata supa, am pus galustele in ea si am servit.
Pofta buna si un weekend minunat!

Niciun comentariu: