miercuri, 13 iunie 2012

Dovlecei umpluti cu carne de pui

Tot mai des mi se cere mancare usoara, de vara.....si cum de ceva vreme imi statea gandul la ceva dovlecel umplut, azi l-am pus in practica, in doua variante. Prima este cu carne tocata de pui si curry, iar a doua varianta este ovo-lacto-vegetariana, cu ciuperci si curry.

Dovlecel cu pui
- 500 gr carne tocata
(eu am folosit 500 gr carne tocata de pui pt 9 jumatati de dovlecei)
- 3 lingurite pasta de curry verde
- 1 ceapa potrivita tocata marunt
- 1 morcov razuit
- 1 ou
- 200 gr cascaval razuit
- sare, piper dupa gust
- 6 felii de dovlecel taiat cubulete ( puteti folosi si din miezul razuit)

Dovleceii se spala si se taie in jumatate. Cu ajutorul lingurii, scobiti si scoateti miezul cu samburi. Se stropesc cu putin ulei si se condimenteaza cu putina sare. Se pun intr-o tava si se dau la cuptor, pana se inmoaie usor.
Separat, se caleste ceapa impreuna cu morcovul razuit, apoi se adauga carnea de pui. Se amesteca constant, carnea o sa-si lase putina apa, lasam sa fiarba timp de 20 min pana aproape scade apa, se condimenteaza cu sare, piper si curry. Stingem focul si lasam sa se raceasca usor, apoi se adauga oul si 2 linguri de cascaval razuit, se amesteca bine.
Compozitia obtinuta se aseaza in dovlecei, se pune deasupra cascaval si se mai da la cuptor timp de 20 min. Eu la final am adaugat felii de rosii si marar, si am mai lasat in cuptor 10 min. Optional, am servit cu un sos indian , Korma.......experimental. :)

Pofta mare!

2 comentarii:

Antonina spunea...

Anul asta inca n-am mancat dovlecei umpluti ;( Cred ca e timpul ;)

Dia spunea...

Asa am zis si eu, n-am mancat si e timpul;)....mi-a placut:)pup