sâmbătă, 23 iunie 2012

Macrou la cuptor cu seminte

Ingrediente:
- 2 bucati de macrou taiati file
- 1 lingura de susan
- 1 lingura de mac
- 1 lingura de seminte de floarea soarelui
- 2 linguri pesmet
- sare, piper dupa gust
- praf de ghimbir, cimbrisor, usturoi granulat pt condimentat
- ulei de masline pt stropit pestele
- boabe de porumb prajit ( marca Mogyi, din Kaufland)
Macroul se curata de intestine, se spala apoi se taie file. Se condimenteaza dupa gust, se stropeste cu putin ulei apoi se tavaleste prin semintele amestecate cu pesmetul. Se aseaza intr-o tava, tapetata cu hartie de copt, se mai stropeste cu putin ulei apoi se da la cuptor pana se rumeneste si devine usor crocant.(cca 30 min, in  functie de cuptor)

L-am servit cu salata si crochete din cartofi cu parmezan si cascaval, iar pestele l-am stropit cu zeama de lamaie. Deasupra am presarat boabe de porumb prajit.
Minunat pe timp de vara.

Pofta buna!

2 comentarii:

sara & Miki spunea...

Originala reteta cu semintele pe peste. Pup!

Dia spunea...

Multumesc frumos, vazusem ceva cu mac si somon la MasterChef, si am zis sa incerc si eu cu mai multe feluri si alt peste:). Pup si eu:*