luni, 11 iunie 2012

Torturi

Inainte de 1 Iunie, m-am pregatit cu amicii mei Tom si Jerry, sa o bucuram pe Denisa.......dupa dorinta mamei ei, cu muulta ciocolata,

apoi am sarbatorit-o pe Laura, cu un tort imens cu blat de piscoturi inmuiate in cafea, crema de ciocolata alba si muuulte capsuni:)
apoi a urmat Razvan:), cu un tort cu blat de cioco, crema de piersici si glazura ciocolatoasa

si imediat dupa el, am indeplinit aceeasi dorinta Evei, tort pentru sotul ei, aceeasi compozitie de piersici dar cu alta infatisare....

...
si nu in ultimul rand, am fost rugata sa iau parte la o alta surpriza, facuta unei fetite de 4 ani, care isi dorea enorm un tort cu papusa Barbie
M-am pus pe treaba......si iata ce-a iesit:), o Barbie Sara, cu interior de mousse de ciocolata si mousse fructe de padure.

Despre ce mai fac eu cand lipsesc de aici......povestesc in alte posturi!:)

2 comentarii:

Carol spunea...

Minunate. Fetita mea mai mica cred ca l-ar prefera pe cel cu Barbie :)
Felicitari!

Dia spunea...

Multumesc Carol!