vineri, 17 august 2012

Mure si scortisoara

Am fost acasa, si am vazut marea......m-am relaxat atat de tare, ca abia imi gasesc ritmul:). In drum, la intoarcere spre Tm, mi-am cumparat o galetuta de 1 kg, de mure. Pana acasa, au avut si sirop.....asa ca, a trebuit sa le rezolv repejor, ca nici congelate nu mai mergeau.
Prima tura, au fost niste muffins cu lavanda, dar nu am mai apucat sa fotografiez.......asa ca, la a2a tura, am pus interdictie la tava, nu se maninca pana nu fac poze!:))

Dar cu gandul la vacanta, sa va spun cum am facut:)

Ingrediente:
- 6 oua
- 6 linguri zahar
- 6 linguri faina
- 1 plic zahar vanilat
- 1 plic zahar vanilat cu scortisoara
- 1 lingurita rasa praf de copt
- 1 varf de lingurita bicarbonat
- 350 gr mure amestecate cu zahar dupa gust

Preparare:
1.- Ouale se separa. Albusul se bate spuma si se adauga treptat cate o lingura de zahar.
2.- Galbenusul se amesteca si se pun in albus, apoi se mixeaza bine.
3.- In compozitie se adauga zaharul vanilat, scortisoara, praful de copt si bicarbonatul.
4.- La final se incorporeaza usor faina.
5.- Se unge o tava de yena cu unt, se pune hartie de copt, apoi se toarna compozitia
6.- Peste compozitie se toarna murele cu tot cu zeama lasata, si se uniformizeaza usor cu ajutorul unei linguri.
7.- Se da la cuptor pana se rumeneste. Se face testul cu betisorul.
8.- Cand sa scos din cuptor, se lasa sa se raceasca putin, apoi prajitura se rastoarna, se ia hartia de copt. Trebuie sa fie cu murele deasupra.
Ca decor, am razuit ciocolata alba:)
Gustoasaaaaa, merge si la cafea....ceai, la orice!:P

Enjoy!

2 comentarii:

Timea spunea...

Arata minunat! Si ce arome placute are!

Dia spunea...

Multumesc draga Timea!