joi, 20 septembrie 2012

Lemon tart

Dupa cum va povesteam ieri, cu crema Lemon curd , am facut o tarta. Gustoasa, dulce si acrisoara, numai buna pentru o zi de toamna, ploioasa ca cea de azi.

Ingrediente:
- 1 blat de tarta (de data asta am trisat, si am folosit un blat cumparat de la kaufland)
- 1 cutie de 250 gr mascarpone
- 120  gr frisca lichida
- 1 plic zahar vanilat
- 50 gr ciocolata alba topita (am topit-o la microunde)
- 3-4 linguri de crema Lemon curd ( in functie de cat de acrisoara o doriti)
Frisca lichida se mixeaza, apoi va opriti 3 linguri pentru ornat. Se adauga mascarpone, vanilia si ciocolata topita si racita, lemon curd, si se mixeaza impreuna pana se omogenizeaza.
Crema obtinuta, se intinde uniform pe blatul de tarta si se decoreaza cu frisca oprita dupa imaginatie.
Se da la rece pentru cateva ore, sau chiar o noapte.

Feliile le-am decorat cu ciocolata amaruie topita.

Enjoy!

3 comentarii:

Ramona Alina spunea...

Delicioasã!imi plc prãjile cu lemon curd :)

Unknown spunea...

Foarte bine arata, imi place mult ca are lemon curd.

Dia spunea...

@Ramona, ma bucur!multumesc:)

@Paula, si mie mi-a placut!:)