vineri, 7 septembrie 2012

Mix de fructe cu cereale

Ca sa ne treaca de dorul verii, ca si toamna e frumoasa....desi inca nu sa instalat pe la noi, ne mai racorim cu fructe dulci si reci.....
Am folosit:- 2 pere
- 3 piersici
- mure si afine
- iaurt cremoso de la danone
- cereale gold cu miere si arahide
- iar chestia aia verde din pahar, este topingul de la ultima farama de inghetat de fistic

Perele le-am  curatat de coaja, de samburi si le-am taiat marunt marunt. Cu piersicile am procedat la fel. Le-am mixat separat, apoi am pus in pahare pe straturi impreuna cu iaurtul, si desupra cereale.

Cam atat! O toamna frumoasa va doresc!:)

2 comentarii:

Unknown spunea...

Un pahar aha cu drag as servii, o combinatie super pe care n-as refuza-o niciodata.

Dia spunea...

Multumesc, esti invitata mea! pup