miercuri, 5 septembrie 2012

Rulada cu piersici si ciocolata

Se simte cumva miros de toamna si eu nu stiu?......nu, nu cred, inca nu sa instalat pe la noi, eu una nici nu o astept prea curand. Imi place vara, iubesc vara......soarele, serile cu luna plina, cerul instelat. Ups! devin romantica, hai sa trecem la chestii serioase.
Si ca tot vorbim de chestii serioase, tocmai am fost invitata de Alldaycooking, sa particip la "Provocarea Dulce Romanie - septembrie 2012", unde tema lunii este ......ghiciti?! "piersica". M-am potrivit la fix.

Deci, s-o luam incetisor:

Ingrediente pentru blat:
- 4 oua
- 4 linguri zahar
- 4 linguri faina
- 2 linguri ulei
- 1 varf de lingurita praf de copt
- 1 plic zahar vanilat
- 2 lingurite esenta de rom
- 2 linguri cacao
Ouale se separa. Albusul se mixeaza spuma, apoi se adauga treptat cate o lingura de zahar. Galbenusul se amesteca cu uleiul, apoi se toarna peste albus. Se mixeaza impreuna, peste care se adauga praful de copt, esentele, cacao, se mixeaza bine impreuna iar la final se incorporeaza usor faina.
Compozitia obtinuta se toarna in tava cuptorului, unsa cu unt si tapetata cu hartie de copt. Se tine in cuptor cca 15-20 min, in functie de cuptor.
Dupa ce a-ti scos blatul din cuptor, se rastoarna pe blatul de lemn, se ia hartia de copt, apoi se ruleaza in hartie si se lasa la racit.

Ingrediente pentru crema:
- 5 piersici mari decojite si taiate bucati mici
- 150 gr frisca lichida
- 100 gr ciocolata maruie
Frisca se mixeaza pana se intareste. Ciocolata se topeste la microunde intr-un castron, la temperatura mica. Dupa ce sa topit, se amesteca bine (sa nu fie fierbinte cand o puneti in frisca), apoi se toarna in frisca si se mixeaza pana devine omogena.
Crema obtinuta se intinde pe blat, se presara bucatile de piersica, apoi se ruleaza la loc.
Eu am pastrat putin din crema si am pus deasupra ruladei.
Am avut si ceva mure si afine. Cam atat, nimic in plus:)

Enjoy!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Looking good! :)
Mie-mi place f mult toamna, doar ca noi nu prea mai avem parte de ea, intram direct in iarna, anotimp care nu-mi place deloooc :(
Pupici

Dia spunea...

Tks, dear! probabil de-aia nu imi place mie, ca sarim direct in bocanci!pup si eu