sâmbătă, 13 octombrie 2012

Rose cake - pina colada

Va place?Cred ca ma apuc de picat....torturi, si vb serios. Cand eram copil tin minte ca pictam foarte mult, mai ales peretii casei:)).
Dupa cum v-am promis pe facebook, am sa va scriu varianta mea de Tort Pina Colada. De fapt am adaptat-o pentru sarbatorita care va urma sa primeasca acest tort.

Ingrediente:
- 5 oua
- 5 linguri zahar
- 3 linguri ulei
- 3 linguri crema de whisky
- 2 linguri cacao
- 1 lingurita rasa praf de copt
- 2 linguri nuca de cocos
- 7 linguri rase de faina
Ouale se separa, albusul se mixeaza spuma, apoi se adauga treptat zaharul. Galbenusul se amesteca cu uleiul si se incorporeaza in albus. Treptat, se adauga si celelalte ingrediente, la final, faina.
Compozitia am turnat-o intr-o tava rotunda de diametru 18 cm, unsa cu unt si tapetata cu hartie de copt.
Am dat la cuptor, incins in prealabil pana sa rumenit. (se face testul cu betisorul).

Ingrediente crema:
- 200 gr frisca lichida
- 100 gr ciocolata alba
- 4 linguri cocos
- 1 compot ananas
- 80 gr ciocolata amaruie
- crema de whisky (puneti cate linguri doriti, dupa gust, eu am pus cam 4)
Frisca se mixeaza bine. Ciocolata alba se topeste la microunde, se toarna in frisca, se adauga cocosul. Jumatate din bucatile de ananas se maruntesc, si se incorporeaza in crema alba impreuna cu lingurile de whisky.
Blatul copt si racit, se taie in 3 parti egale. Partea de sus, va deveni baza, pe care o insiropati cu siropul din compot. Se intinde pe blat crema alba, aprox. jumatate din ea. In cealalta jumatate de crema ramasa, se toarna ciocolata amaruie, topita si ea la microunde. In crema maro, punem restul de ananas maruntit, si intindem pe blatul al-2-lea. Se insiropeaza si blatul de deasupra, se niveleaza si se da la frigider pana se intareste crema.
Eu l-am imbracat in fondant alb, si l-am pictat manual. Maine va fi deliciul unei mici petreceri, unde voi lua si eu parte. Deci, posibil sa revin cu sectiunea.

Enjoy!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Esti o mica artista talentata, felicitari si aici! :D
Te pup cu drag!

P.S. maine incep cursul :P

Dia spunea...

Multumesc inca o data, draga mea! ma stradui cat pot!:)
Multa bafta si tie la curs! puuup:*

Anonim spunea...

Ce compozitite ai folosit la pictat?

Dia spunea...

Am folosit culori de la wilton...!