luni, 11 februarie 2013

Turta de malai

Cand am facut chili con pui, m-am gandit la turta de malai a socrilor. In vizite, se mai intampla sa aiba pe masa o turta, dar niciodata nu ma atras in mod deosebit. De data asta am zis sa o incerc si eu, sa vad ce-i asa deosebit la ea.
Reteta apartine soacrei mele!

Ingrediente:
- 500 gr malai
- 800 ml apa
- 1 lingurita rasa de sare
- 4 linguri faina pe care le-am dizolvat in 150 ml apa

Se pune apa la fiert cu lingurita de sare. Cand a inceput sa fiarba, se ia de pe foc, si se adauga treptat malaiul, amestecand incontinuu. 
Compozitia obtinuta, am turnat-o intr-o tava unsa cu unt si tapetata cu malai pentru a nu se lipi. Faina amestecata cu apa, se toarna deasupra compozitiei de malai, si se intinde uniform.
Se da la cuptor, incins in prealabil, cca 1 ora si 20 min, pana se formeaza o crusta deasupra.

Sa va arat cum arata turta de malai a soacrei:)
Merge servita cu tocanite.....sau lapte! Sper sa va placa!

Niciun comentariu: