miercuri, 6 martie 2013

3 ani de blog! :)

....3 ani, ce repede trece timpul, parca mai ieri postam prima reteta, prima fotografie.....intunecata ce-i drept, dar cu ajutorul vostru, prietenii mei, am reusit sa cresc, sa invat si sa va arat mica mea bucatarie.

In acesti 3 ani, au fost si dezamagiri, deceptii.....in lumea virtuala, dar va asigur ca orice s-ar intampla, ma voi ridica si voi merge mai departe si nu voi renunta la ce am inceput.....

Multumesc din suflet celor care ma citesc constant, posteaza comentarii si isi exprima opiniile!!! 

Si daca tot e ziua mea, va servesc cu drag din cutia mea cu Cake Pops cu menta si prune uscate
ps: urmeaza si reteta! ;)

10 comentarii:

Micky Apostu spunea...

Felicitari pentru blogul minunat! La multi ani!

Dia spunea...

Multumesc frumos! :)

Can't boil an egg spunea...

Multi ani fericiti si de acum inainte!!!
Te pup :*

Carol spunea...

Si mie imi place blogul tau. felicitari pentru cei 3 anisori. La cat mai multe bucurii in aceasta primavara.

Licuta Marin spunea...

La multi ani si la cat mai multe retete!!!Te pup si iti doresc o primavara cu mult soare in suflet si numai bucurii!

sara & Miki spunea...

La multi ani si la cat mai multe retete apetisante! Pup!

Unknown spunea...

La multi ani deliciosi si inspirati!! Stiu ca se poate ;)

Alina Avram spunea...

La multi ani pentru blog si pentru ziua de azi!La cat mai multe realizari frumoase!

milica spunea...

La multi ani blogului tau,si tie sa ne incanti in continuare cu cat mai multe retete!Pupici!

Dia spunea...

Multumesc frumos fetelor! Si eu va doresc voua multe impliniri si multe realizari! Va imbratisez cu drag! >:D<