joi, 14 martie 2013

Supa de naut si legume

Iar ploua la Timisoara. Poate asta va fi ultima ploaie, ultima........nu vreau sa zic ca probabil se va transforma in ninsoare, ca nu mai vreau. Poate dupa racirea asta a vremii, va iesi soarele si vor inflori copacii. Pana una alta, trebuie sa ne incalzim cumva! 
Astazi am facut o supa de naut cu legume, scuze fetelor ca am scris pe fb ca e de linte.....nu stiu de ce, dar tot linte am in cap! :))))

Tare mult mi-a placut cum a iesit, e usor picanta si cremoasa.......te duce cu gandul pe meleaguri marocane!

Ingrediente:
- 2 linguri ulei
- 1 ceapa tocata marunt
- 2 catei mari de usturoi, razuiti
- 2 lingurite chimion macinat
- 1 conserva naut, scurs si clatit 
- 500 ml apa sau supa de legume
- morcov, ardei rosu, mazare, fasole verde ( cam 2 maini din toate astea, am folosit congelate)
- zeama de lamaie dupa gust
- 2 lingurite praf de coriandru
- 1 lingurita sos Worcester

Se incinge uleiul intr-o cratita, se adauga ceapa si usturoiul. Se calesc pana se inmoaie, fara sa se rumeneasca . Se adauga chimionul, se amesteca si se lasa la calit cca 1 min, amestecand continuu. Se adauga nautul, apa sau supa de legume. Inainte de a adauga legumele, scoateti cateva boabe de naut din supa si restul mixati cu ajutorul unui mixer vertical sau de care aveti. Adaugati apoi nautul scos si legumele si se lasa sa fiarba pana se inmoaie legumele. La final se adauga coriandrul, sosul Worcester, sare, piper si zeama de lamaie dupa gust.
Se presara patrunjel tocat.
Pofta buna! :)

Niciun comentariu: