duminică, 23 martie 2014

Cheesecake cu ciocolata (fara coacere)

Simplu, rapid si foarte gustos!

Ingrediente pentru blat:
- 250 gr biscuiti petit sfaramati
- 150 ml lapte
- 100 gr unt
- zahar dupa gust
- zahar vanilat

Ingrediente pentru crema:
- 500 gr branza dulce (Lidl)
- 200 gr ciocolata amaruie
- 200 gr frisca lichida (Meggle)
- fructe de padure si capsuni pentru decor
Biscuitii sfaramati se amesteca cu laptele cald, in care am topit untul, zaharul si zaharul vanilat. 
In tava detasabila ( 18 cm), unsa cu unt, tapetata cu hartie de copt, am asezat blatul de biscuiti si am nivelat peretii. Se da la frigider pentru cca 30 min, sau pana se prepara crema.

Ciocolata se topeste pe baie de aburi sau la microunde. Frisca se mixeaza bine. Branza dulce o amestecam cu ciocolata topita, apoi se pune peste frisca si se mixeaza pana la omogenizare.
Compozitia obtinuta se pune peste blatul de biscuiti, se niveleaza, iar daca va ramane crema, puteti decora partea de deasupra cu ajutorul unui pos.

O parte din fructe, le-am pus pe foc cu 3 linguri de zahar pana s-au inmuiat si si-au lasat sirop.

Se lasa la frigider cca 3-4 ore, apoi se scoate usor din forma, se desprinde hartia de pe blat, asezati usor pe un platou si serviti alaturi de sosul de fructe.

Eu azi mi-am turnat peste felie si ceva sos de caramel .....DIVIN ! ;)

Enjoy!!!

Niciun comentariu: